top of page
Гарантія
Гарантійний термін експлуатації товару становить 2 роки з дати продажу.
Ми завжди готові допомогти.
Придбавши товар в фірмовому магазині Miele, ви отримуєте товарний чек, що підтверджує факт покупки, та правильно заповнений гарантійний талон.
При визначенні дефекту техніки під час гарантійного терміну ремонт виконуєтся в авторизованому сервісному центрі виробника безкоштовно, при умові правильного використання техніки згідно заводської інструкції по експлуатації.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон, який розміщений в Інструкції з експлуатації. Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні і заповнений гарантійний талон. Звертаємо Вашу увагу на те, що початок дії гарантійних зобов'язань залежить від правильного заповнення відомостей з продажу, а для виробів, що вимагають спеціального встановлення і підключення, відомостей зі встановлення та підключення. Щоб уникнути непорозумінь, зберігайте, будь ласка, документи, що засвідчують факт купівлі товару та/або надання послуг, пов'язаних з його встановленням і підключенням.
Увага! На виробі повинен бути вказаний унікальний заводський номер. Заводський номер дозволяє дізнатися точну дату виробництва товару.
Протягом зазначеного терміну Ви можете реалізувати свої права на безкоштовне усунення недоліків в роботі виробу та задоволення інших встановлених законодавством вимог споживача щодо якості виробу, за умови використання виробу за призначенням і дотримання вимог зі встановлення, підключення та експлуатації виробу, які вказані в даній інструкції.
Гарантійне обслуговування надають лише авторизовані сервісні центри.
Щоб звернутися до місцевого авторизованого сервісного центру необхідно зателефонувати на всеукраїнську гарячу лінію для офіційної реєстрації сервісного виклику.
Гаряча лінія: 0800 500 290
Гарантійне обслуговування не здійснюється у випадках:
-
неналежного зберігання та/або недбалого транспортування;
-
недотримання правил (встановлення) і підключення;
-
недотримання інструкції з експлуатації;
-
ремонту, розбирання та інших втручань особами, які не мають повноважень на надання даних послуг;
-
виявлення механічних пошкоджень товару;
-
виявлення слідів впливу хімічних речовин;
-
неправильного застосування дозуючих миючих засобів та витратних матеріалів;
-
увімкнення в електричну мережу з нестабільними параметрами (не відповідають ДСТУ)
-
виявлення пошкоджень, викликаних екстремальними кліматичними умовами при транспортуванні, зберіганні і експлуатації;
-
пошкоджень товару тваринами або комахами;
-
протиправних дій третіх осіб;
-
обставин непереборної сили (пожежі, затоплення, стихійних лих і т.п.)
-
порушення функціонування товару внаслідок попадання у внутрішні робочі блоки сторонніх предметів, тварин і комах.
Недоліками товару не є шуми, пов'язані з принципами роботи окремих комплектуючих виробів, що входять до складу товару:
-
вентиляторів;
-
масляних/повітряних доводчиків дверей;
-
водяних клапанів;
-
електричних реле;
-
електродвигунів;
-
ременів;
-
компресорів;
-
а також шуми, викликані природним зносом (старінням) матеріалів:
-
потріскування при нагріванні/охолодженні;
-
скрипи;
-
незначний стукіт рухомих механізмів.
З питань технічного обслуговування або придбання додаткового обладнання та витратних матеріалів просимо звертатися до продавця, у якого Ви придбали цей виріб, або в один із сервісних центрів Міеlе.
bottom of page